Sporttal kapcsolatos, semmilyen cikkhez nem illeszkedő felvetések, gondolatok gyűjtőtára.
Ide csak olyan hozzászólásokat írjatok, amik valamilyen sporttal, harcművészettel, edzéssel, ezekhez kapcsolódó kiegészítőkkel (például sportfelszereléssel, táplálkozással) kapcsolatosak.
Duncan Shelley
december 6, 2014 @ 01:01
http://www.iflscience.com/health-and-medicine/researchers-discover-switch-old-cells
Great
november 22, 2014 @ 01:24
@ prolizoli:
Haney jól néz ki ezért hoztam példának, neki volt esze. Láttam valódi naturál testépítő bajnokságot, a versenyzők nagyon kicsik voltak a profi versenyekhez képest, kb. 15 kg +izom a fitnesses csókákkal összevetve.
Egy visszavonult, fájdalomcsillapítón élő powerliftinges tag mesélte, hogy koksz nélkül nincs 2 mázsa a plafon, amit fekve meglehet nyomni. 90 kgval erős volt, jól nézett ki, aztán felment strongmanhez 163 kilóra nagyon gyorsan és nem hájban. Az egyik versenyszámban megemelte magát, amitől lett sérve + kb. 2 percre megvakult. Összesz@rta magát rendesen.
Arnold nem rokkant meg, csak majdnem. Ésszerűen még életben lehet maradni és tartani azt az alkatot. 100 %ban nem vagyok ebben biztos. Az arányok változtak meg, a csontozat és az izom arányait nézd meg.
Naturál Kali Muscle? Sitten ilyen fejlett edzőtermek vannak + szakmai segítség + étrend + étrendkiegészítők? Ő meg persze azt mondja, hogy általában súlyzó sem volt.
mityka84
november 19, 2014 @ 03:18
FANTOM KOMMANDÓ DÁDÁDÁ!!!! :))))
prolizoli
november 19, 2014 @ 00:10
Great írta:
Egyetértek. A fitneszőrületnek a 80-as években volt a legnagyobb boomja Arnold és Stallone filmjeinek hatására. Addig a legtöbb helyen gyakorlatilag pincékben meg garázsokban edzettek és csak egy két igazi gym volt ámerikában. Akció-filmekről is lényegében a két pali feltűnése óta beszélünk igazán.
Nem igazán tudom, hogy mit értsek ezalatt.
Arnold idejében 300-500 mg anabolikus szteroidot toltak naponta a profik. Ma 1000 – 2000 mg közt + növekedési hormon, inzulin és egyéb szart tolnak. A konkurencia miatt muszály nekik ha nyerni akarnak mert a régi anyagokkal és mennyiségekkel még regionális versenyeket sem nyernének nemhogy országos bajnokságot vagy nemzetközi versenyt.
Egyébként szerintem Haney egész jól néz ki 55 éves korára meg ahhoz képest, hogy már 23 éve abbahagyta a versenyzést. Mi a francnak akarna fenntartani ennyi évesen akkora testet és rákölteni több 10 ezer dollárt évente?
prolizoli
november 18, 2014 @ 22:54
aelod írta:
Nekem is volt ilyen problémám anno mert nem rendelkezek éppen nagy tenyérrel és az ujjaim sem hosszúak. De a tapasztaltabb powerosok gyorsan kiigazítottak.
Először is a nagyobb súlyoknál jól magnéziumozd be a tenyered vagy ha nincs Mg akkor használj krétát (olyat ami könnyen porlódik). A másik fontos, hogy kissé “törd meg” a csuklóid amikor megfogod a rudat. Tehát nyúlj a rúd alá vagyis a tenyereid nem felül érintik a rudat a fogás létrejöttekor hanem inkább oldalról sőt kissé alulról.
Találtam róla videót is (nem gondoltam volna, hogy még ilyen is lesz fenn). A csávó először mutatja a hibás fogást majd kb. 1:30-tól azt amit leírtam.
https://www.youtube.com/watch?v=n-Fl72LV2eM
Továbbá necsak tessék-lássék hanem rendesen markold meg a rudat, mintha a menyecskét markónád. :laugh:
aelod
november 18, 2014 @ 09:38
https://www.antsz.hu/hir1/rasff_kulonleges_tapl_celu_elelmiszerek_20141114.html
Azért rz érdekes. Több Arnold tápkieg is akad a listában…
mityka84
november 17, 2014 @ 04:04
szerintem ne az izmokat melegítsd, hanem az izületeket. azok előbb feladják, mint az izom. főleg, ha ekkora súlyokkal mozogsz. első körben a szívritmust kell beállítani, mondjuk 5 perc futással, vagy intenzív biciklivel, miután kilazítottad a csípőd, derekad vállaid és nyakad, aztán lehet az izommelegítésre koncentrálni. miután ez is megvan lehet erőtréninget, de levezetésnek fontos a lenyújtás, különben zömök izmok épülnek és a mirigyműködések lelassulnak. magyarul megállsz a növésben.
Great
november 16, 2014 @ 23:24
mityka84 írta:
Rossz a címzés, ez Aleod kollégának ment.
aelod
november 16, 2014 @ 16:32
prolizoli írta:
Jó de én eddig body-s edzéseket csináltam 😀 (Vagy legalább is próbáltam jól csinálni)
prolizoli írta:
A versenyig átszoktatom magam erre az edzéstechnikára. Köszi a tippet 😉 A váltott fogással nincs bajom, sőt így többet tudok húzni azt vettem észre. De a gyengém a fogás szerintem. Nem elég erős és csúszik ki a rúd a fogásból, habár húzni törzsből simán tudom.
prolizoli
november 16, 2014 @ 15:31
aelod írta:
Feleslegesen sok ismétlést csinálsz a bemelegítéséknél. Tipikus testépítőktől átvett hiba. Mire odaérsz a tréningsúlyhoz már elmegy az erőd. A bemelegítés erőemelésben, súlyemelésben nem arra van, hogy izzadjál mint a dög és fel legyél pumpálva, hanem arra, hogy előkészítsd az idegrendszered és az izmaid az edzősúlyra amitől a fejlődés megtörténik.
Tehát valahogy így kéne kinéznie:
bemelegítés:
rúddal x 20 ism, 50kg x 10, 70kg x 5, 90kg x 4, 105kg x 3
edzősúly:
3 sorozat 120kg x 5
Ha a versenyen nem akarsz az erőemelők által preferált váltott fogást használni akkor használd a súlyemelő fogást (hook grip). Fájni fog az öregujjad tőle de ha rendesen ráfogsz nem csúszik ki a súlyzó (én felhúztam vele 200kg-t egy kézzel).
http://wilfleming.com/wp-content/uploads/2012/06/IMG_1158.jpg
aelod
november 16, 2014 @ 14:49
prolizoli írta:
A hát edzésen 2 hetente alkalmazom a felhúzást mint beépített gyakorlatot. Bemelegítek derék és váll törzskörzés, vállkörzés. Aztán jön a deadlift. Rúddal csinálok vagy 20-30 ismétlést.
Aztán 40kg (12 ismétlés) -50 (12 ismétlés)-60(12 ismétlés)-70(12 ismétlés)-80(12 ismétlés)-90 (10 ismétlés)-100 (8 ismétlés) -120 (4 ismétlés)-130 (2 ismétlés) -140 (1 ismétlés)
Legutóbb sikerült a 150kg is. Klasszikus fogást alkalmazok. Ritkábban szoktam nagy súlynál váltott fogást használni. Mindezt 72 kilósan (gurtnival 120 kg-os súlynál és afelett). A versenyen nem lehet használni ez kicsit zavar mondjuk de hát ez van 😀 Két kategória lesz + és – 85 kg.
prolizoli
november 16, 2014 @ 14:30
aelod írta:
A technikát edzésen kell elsajátítani. Írd le egy tipikus mostani felhúzó edzésedet. Milyen a bemelegítés, utána hogyan mész felfelé, hány sorozat, hány ismétlés, milyen súllyal stb. Milyen stílusban húzol sumo vagy klasszikus?
mityka84
november 16, 2014 @ 04:09
Great írta:
fontos, hogy ne a verseny miatt csináld, hanem mert szereted csinálni. büszkeségből tönkremegy a szíved és a könyökízületed. javaslom, hogy mivel dopping teszt nem lesz és mivel a másik nem úgy áll hozzá, mint te, ne versenyezz. csinálj amennyi jól esik, a többi az nem számít. chipset ne fogyassz a karotin elvonás miatt, továbbá ne fogyassz semmilyen formában cukrot vagy édesítőt a verseny napjáig. teljesértékű ételek fogyassz, sok zöldségfélét ne főzve, max blansírozva és többet nyújts,. mint szoktál. a hosszú izom nagy erőkifejtésre képes, akár hosszútávon, mert értelem szerűen nehezebben savasodik el. ha van még kérdés tedd fel:)
mityka84
november 16, 2014 @ 00:45
a kezdőt leginkább onnan lehet felismerni mindenttől eltekintve, hogy rosszul csinálja a gyakorlatot vagy sem, hogy nem melegít be. egy edzés során a bemelegítés, illetve a végén a lenyújtás a legfontosabb sérülés elkerülése végett és az erőnövekedés céljából. a kezdő szép zömök izmokat épít, míg a profi az erejét optimalizálja a legkevesebb csontkopással és izületgyulladással.
Great
november 15, 2014 @ 23:58
aelod írta:
Fontos, hogy sok súlyt húzzál fel.
aelod
november 15, 2014 @ 13:09
Great írta:
Külsőségek:
Fontos neki a sok kellék. Mp3 a fülben, lehetőleg telefonról ami phablet méretű kell legyen mert az trendi. A karján erre kialakított tok amibe belegyömöszöli az okostelót. A csuklóján fekve nyomóknál használatos csuklóbandázs. Esetleg a derekán öv (nagyon ritka)
Edzés:
Nézzünk egy mell kar napot.
Fekve nyomás. Itt többféle verzió van. Van a pattintós. Aztán a negatív szakaszt teljesen kihagyós (gyakorlatilag magára ejti a súlyt). És van a negyed gyakorlat végrehajtós. Nem viszi végig a mozdulatot max 20%-ig lehetőleg jó sok súllyal.
Karra szinte mindig csak bicepsz van. Állva kétkezes rúddal a guggoló állványnál. Ez szinte szabály náluk. Itt is dominál a rengeteg súly. Látni, hogy alig bírja el de cserébe jól besegít hátból és törzsből.
Azt vettem észre, hogy alapgyakorlatokat egyáltalán vagy csak elvétve használnak. Guggolás, fekve nyomás, felhúzás trióból csak a fekve nyomás ami az agyukba ég.
Én a teremben mindig figyelem ki mit és hogy csinál hátha tanulhatok valami újat tőle. Okoskodni nem szoktam ha látok egy rosszul végrehajtott gyakorlatot, nem vagyok én az illető személyi edzője, hogy megmutassam neki a helyes végrehajtást.
mityka84
november 15, 2014 @ 12:54
azért tegyük hozzá, hogy arnold nem természetes izmokat épített, saját bevallása szerint, csak a növekedési hormonokat nem próbált, de minden más szerepet játszott az izomépítkezésében (tesztoszteron készítmények, így decadurabolin, sustanon stb. , továbbá vizes alapú készítmények, mint winstrol, stanozol stb. ) amit ti “csak arnolnak hívtok) a gerinc tartó izom erősítő gyakorlat, ez mellett a hasizmokat erősítette a gerince mellett, hogy bírni tudja a súlyt és ne halljon meg 60 évesen. továbbá az ingerszergény környezet (ausztriai hegyek) amik lehetővé teszik neki a hosszú életet. folytathatnám, de inkább ti gondolkodjatok,,,
aelod
november 15, 2014 @ 11:27
Felhúzó versenyre készülök. Mire kell figyelnem? Értem ezalatt a technikát stb.
RAW amatőr verseny lesz Wilks pontozás szerint.
malleusorbis
november 14, 2014 @ 09:24
A kép szerintem photoshoppos + “Tyler has credited her youthful looks to Botox, admitting that she had been visiting a plastic surgeon twice a year for the past 15 years.” Itt egy 2012-es kép ami kicsit többet elárul: http://static5.origos.hu/i/1208/20120824-retro-fesztival-budai-var-bonnie29.jpg @ Duncan Shelley:
Great
november 14, 2014 @ 00:23
Arra jutottunk közösségileg (öreg csókák vagyunk 38-50 között), hogy Arnold és Sly vitték le a legtöbb embert termekbe, Arnold egyszeri kiemelkedő alakja volt a sportnak, akihez fogható nem volt és nem is lesz, az ő izomzata volt a legnagyobb emberi léptékű izomzat, amit kilehet fejleszteni. Coleman már beteges, a tendencia egyre rosszabb. Meg kell nézni, Haney hogy néz ki ma, milyen irányt választott, miután visszavonult, lebontotta magát, pedig neki volt kardiója, 60-80-100 kilométereket tekert le.
Great
november 13, 2014 @ 23:51
Pár haverral összeültünk arról beszélgetni, hogy miről lehet felismerni egy teremben a kezdőt, ha eltekintűnk az alkati sajátosságoktól. Ezek lettek a dobogósok:
– a negatív szakaszt nem használja
– étkezés = kalória
– terv nélkül edz
– ha könyvből, netről veszi a tervét, az 90 %ban nem jó neki. tizensok éve egy időben majdnem mindegyik pálcika Arnold Mr. Olimpia szálkásító programjával akart tömeget felszedni. Akkoriban több teremben láttam ilyeneket.
A kezdetekben én is elkövettem ezek mindegyikét.
Mi a tapasztalatotok?
Great
november 13, 2014 @ 23:44
@ prolizoli:
Kösz a tippet, de nem ő. Haverok mondják, hogy talán Gunnar Rosbo. Nem tudom, pár nyilatkozatot kellene látnom tőle.
prolizoli
november 13, 2014 @ 22:52
Great írta:
Talán Borgan Paulsen vagy Ulf Larsson lehetett. Larsson inkább ilyen esztétikusabb típus volt, Paulsen elég jó karokkal rendelkezett:
http://www.geirborganpaulsen.no/images/geir_001.png
aelod
november 13, 2014 @ 22:30
Duncan Shelley írta:
Azt nem tudom de, hogy rommá van plasztikázva és a kép is erősen moddolt ps-al az is ziher.
Duncan Shelley
november 13, 2014 @ 21:41
Bonnie Tyler 63 éves, ezen a képen 60:
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/hu/4/47/Bonnie_Tyler_in_Moscow_2011.jpg
Vajon milyen étrenden lehet ahhoz, hogy így nézzen ki?
Great
november 11, 2014 @ 19:48
Haney idejében volt egy skandináv pali, aki szeretett poénkodni, kérdezték, mitől ekkora a binyója, azt felelte, fejjel lefelé bicepszezik, erre termekben megjelentek a fejjel lefelé bicepszező gyerekek. Mr. Olimpiákon indult. Nem ugrik be a neve, nem emlékszik valaki?
mityka84
november 9, 2014 @ 12:33
@ aelod:
ez pontosan így van. az vagy, amit megeszel. amikor lépsz, először elgondolod, hogyan csinálod, amikor eszel, előbb elgondolod mit eszel. az idő előrehaladtával válik rutinná a mozgásminta és az ételfogyasztás. minden rutin genetikai mutációt okoz, és nem csak mozgásszinten igaz a mondás. aki tanul/tanult talpreflexológiát, annak egyértelművé válik a biológia logikája, hogyan építi a sejteket, hogyan tapasztja le az izmokat a szervezet. semmi köze a genetikához. aki sokat énekel nagy lesz, aki szépen énekel, az még szép is lesz mellette, mert a sejtjei rendezettek lesznek.a csontok és az izületek erősségét a mirigyek szabályozzák az izomépítés csak másodlagos dolog, mert nem az izomrostok vastagsága határozza meg az erőnövekedést, hanem a hosszúságuk és a rugalmasságuk, illetve a mennyiségük.
aelod
november 8, 2014 @ 19:07
Great írta:
Tudtam amikor nem edzettem és ugyanúgy megettem azt a kalóriát amit korábban.
Great
november 8, 2014 @ 17:28
@ aelod:
Tudod-e növelni a mellkaskerületet izomépítés nélkül?
Tudod-e növelni a csuklóvastagságot?
Great
november 8, 2014 @ 17:23
prolizoli írta:
Szétröhögtem magam. Sebeők LOL.
Az utolsó 10 évben a sportolók a kisebbség volt nálam, a szexre edzők voltak a többség, rájuk jobban lehet ebben az országban vállalkozást építeni. Van egy vézna, sebeők tipus, ami mindenfajta erőkifejtésről távol tartja magát, a legkisebb izzadságtól besz@rik, azt hiszi, árt neki. Tapasztalatom szerint az alkati sajátosságok és a hozzáállás között van kapcsolat és szerintem a hozzáállás volt előbb. Van az a sportra jobban rákapó, óvatos fajta, aki 3-5 éve izzad a teremben, mindig megy, csinálja a tervét, elfogadhatóan eszik és nem látszik rajta. Van egy határ, amit nem akar vagy mer átlépni az erőkifejtésben, ez állítja meg. A nő, aki vonzó akar lenni edzés közben is és nem jut semmire.Nehéz letenni, amit otthonról hoznak.
Great
november 8, 2014 @ 17:07
Kifejezetten az izomzatról beszélt a csóka, nem voltam egyértelmű. Mesélte, hogy neki nagyon gyatra vádlija volt, ami 1 év alatt sokat erősödött, de nem nőtt, 30 mp feletti nyújtásokat iktatott be, az sem segített, erre találta ki, hogy változtat a járásán, ami az első 3 hónapban azzal járt, hogy esténként mozogni alig bírt, annyira bedurrant a vádlija.
aelod
november 8, 2014 @ 15:06
Great írta:
Ez eddig oké de az izmok tapadási pontján, csípő váll öv arányán ez nem tud változtatni. Ha valaki keskenyebb vállakkal megáldott alkatot örököl nem nagyon tud változtatni rajta. A váll öve nem lesz szélesebb a későbbiekben sem. Nyilván edzéssel lehet javítani az arányokon de azt csak a vállizomzat fejlesztésével lehet elérni. Remek példa erre Phil és Kai. Előbbinek keskenyebb a váll öve utóbbinak szélesebb.
Great írta:
Ott volt Flex Wheeler. Remek arányai voltak. Viszont zéró vádli. Genetika. Sokan meg is vádolták, hogy synthollal javította fel őket és edzésen sem engedte soha senkinek megfogni őket (lehet hogy ezért?).
A járási minták egész kiskorunkban alakulnak ki. Lehet rajta változtatni tudatosan akár a testtartáson is de a későbbiekben erre nagyon oda kell figyelni és nem megy automatikusan mindig. Én is mindig lépcsőzök a munkahelyen lábujjhegyen ezzel is késztetve a vádlit a munkára.
Az általad említett fószernak csak részben van igaza szerintem.
prolizoli
november 8, 2014 @ 15:06
Great írta:
Nem értek egyet az öreggel. A testépítésben a genetikai adottságok rengeteget számítanak. Nem csak a testépítésben hanem minden sportban. Igaz, hogy helyes technikával vagyis a megfelelő mozgásminta kialakításával (amiről lényegében az öreg beszél) relatíve sokat lehet javítani a gyengébb izomcsoportokon de az akkor is nagyon messze lesz azétól akinek eleve jó. Az izmok hosszúságát, tapadási pontját a csontozatod alakját ezekkel a dolgokkal nem tudod megváltoztatni. Valamint azon sem tudsz változtatni, hogy mennyi receptor található a szervezetedben amelyek a hormontermelés hatására az izmok növekedéséért felelősek.
Gyerekkortól kamaszkorig amikor a növekedés elég gyorsan történik még viszonylag lehet korrigálni dolgokat (csontozat, inak) de akkor sem várhatók csodák.
Röviden Sebeők Jánosból soha nem lesz Phil Heat, akárhogyan is változtatsz a mindennapi mozgásmintáján. Önmagához képest persze ettől még érhet el szép eredményeket.
Great
november 8, 2014 @ 13:44
Tegnap beszéltem egy csókával, 67 éves, gyógytornász és ortopéd orvos volt, elment nyugdíjba ráfeküdt a testépítésre, naturálban nyomja, magas szinten, nem versenyszerűen.
Azt mondta, hogy a genetikai adottságok szerepe nagyon minimális, majdnem zéró. Arra jött rá, hogy az alkati sajátosságok legnagyobb részt a mindennapi terheléstől, mozgástól függnek, attól, hogy a faszi hogyan emeli a bevásárlószatyrot, hogyan tartja a kosarat, hogyan hajol le cipőtkötni, hogyan jár. Sokan úgy járnak, hogy nincs terhelés a vádlijukon, mert csontból, sarokból, térdből tartják magukat. A járás átalakítása a mindennapi mozgás átalakítása alkati változást fog hozni pár év alatt.
Asszonynak jó vádlija van, ma figyeltem, hogyan megy fel a lépcsőn, lábujjhegyre lép, később néztem egy 10en éves gyereket + anyját apró vádlival, sarokkal lépett mind2 a lépcsőre.
Vélemény?
aelod
november 4, 2014 @ 19:54
zulu írta:
zulu
november 4, 2014 @ 19:00
@ aelod:
Pedig teljesen hihetetlen.
Great biztosan nem fáradt el. 50 egykezes húzódzkodástól főleg nem.
aelod
november 4, 2014 @ 09:04
zulu írta:
Én igen.
aelod
november 4, 2014 @ 09:03
Great írta:
Én 3 perc alatt a hoist tipusú fekvő lábtoló gépen saját súlyommal (72kg) 140 ismétlést hajtottam vége. Én is elfáradtam.
zulu
november 4, 2014 @ 01:04
Great írta:
Nem hiszem.
Great
november 3, 2014 @ 10:34
Csináltam 50 egykezes húzódzkodást, kissé elfáradtam benne.
zulu
november 1, 2014 @ 02:12
Duncan Shelley írta:
Úgy hallottam, hogy Chuck Norris egyszer megcsinálta mínusz 100-ig és ott is csak azért hagyta abba, mert megunta.
aelod
október 31, 2014 @ 14:05
Great írta:
Nem ez csak a vádlira vonatkozott és arra, hogy nincs pihenő. Bocs ha félre érthető voltam.
Törekszem a minél kevesebb pihenő időre más gyakorlatoknál is. A lehető legnagyobb súllyal a lehető legtöbb és szabályos ismétlést hajtom vége az adott izomcsoporton, koncentrálva a negatív szakaszokra (3x hosszabb a végrehajtása mint a + szakasznak) Ez van az A héten, a B héten pedig kevesebb ismétlésszám az A variánshoz képest és több súly.
mityka84
október 31, 2014 @ 13:42
kihívásra kihívás. ugrógyakorlatnál ez a vádligyakorlat alap Duncan, ugyanis lefelé derékszögig negatív, majd tovább engedve nyújt, felfelé minden izmot összehúz teljesen. következő vádligyakorlat után, comb erősítés hasonlóan a vádlinyújtáshoz. nekiülsz derékszögben a falhoz, hogy a térd 90 fokban álljon és a hát végig egyenes. kezdésnek 2 percig kell bírni, és naponta lehet fél percet emelni. aki 5 percig bírja az kemény. kezeket lógatjuk magunk mellett.
Great
október 31, 2014 @ 13:06
@ Duncan Shelley:
Durrantós edzés súly nélkül, de jó kihívás.
A legszemetebb kihívások olyanok, amiket ha valaki nem szabályosan csinál, lesérül. Versenyidőszakban a legjobb ilyebe belemenni.
Great
október 31, 2014 @ 13:01
aelod írta:
Ha mindig így csinálod, mármint pihenő nélkül, akkor nem így csinálod. Ha nem pihensz, akkor az egész edzésed egyetlen szuperszet?
Maradjunk az elsőnél. Nem hiszem el, hogy meg tudod csinálni 10ig. Nem 1ig 10ig.
aelod
október 31, 2014 @ 12:06
@ Duncan Shelley:
Meg lehet. Én a vádlit mindig így csinálom. Mármint nincs pihenő. Edzeni járok nem pihenni
De, hogy a kihívásra kihívással válaszoljak. Fekvő lábtoló gép. Saját súly. 3 perc alatt a legtöbb végrehajtott ismétlés.
Duncan Shelley
október 31, 2014 @ 11:40
Kihívás.
Még nem vágtam bele, de azért leírom. Az ember keres egy magasítót, és csinál 20 egylábas vádligyakorlatot, súly nélkül, majd lábat vált, és a másikkal is csinál 20-at. Ezután pihenés nélkül visszatér az elsőre, és csinál 19-et, majd lábat vált, és csinál a másikkal is 19-et. Ekkor pihenés nélkül visszatér az elsőre, és csinál vele 18-at, majd lábat vált, és a másikkal is nyom 18-at. Aztán pihenés nélkül… így tovább. Szabályos vádligyakorlatról van szó, fent kitartással.
Aki eljut 10-ig, az állítólag már rohadt kemény ember. Meg lehet csinálni 1-ig?
mityka84
október 31, 2014 @ 08:49
amikor én aktív sportoló voltam, akkor hopkins súlycsoportjába calzaget tartottam a legjobbnak. előtte oscar de la hoya volt az a személy, aki megtestesítette azt a személy, aki begyűjti a címeket, majd hősként elbukik ) azt hogy visszavonult tudomásom sem volt róla:D csak úgy visszaadta volna a címeit?:) de egyébként láttunk már 48 évesen is visszatérni boxolót:) mondtam én nem információ gyáros vagyok, pusztán logikára appelálok. ezt neked kell tudnod, hogy visszavonult, mert te vagy, akit ez a dolog érdekel:) engem a világ sorsának jobbítása érdekel, és ahhoz a sport téma körülírása datál, nem a részletezése:)
prolizoli
október 31, 2014 @ 01:54
mityka84 írta:
Calzaghe már vagy 6 éve abbahagyta a boxot. Nem tartom valószínűnek, hogy ennyi év inaktivitás után jövőre vagy azután 43-44 évesen visszatér, pláne, hogy Hopkinst már legyőzte anno.
mityka84
október 31, 2014 @ 00:13
de véleményemet tekintve, algierire inkább fogadnék mannypaci ellen, mint hopkinsra kovalev ellen.