Duncan Shelley

Gondoljuk újra a világot

UFC on FUEL TV: Struve v Hunt

OFF Topik – Sport

Sporttal kapcsolatos, semmilyen cikkhez nem illeszkedő felvetések, gondolatok gyűjtőtára.

Ide csak olyan hozzászólásokat írjatok, amik valamilyen sporttal, harcművészettel, edzéssel, ezekhez kapcsolódó kiegészítőkkel (például sportfelszereléssel, táplálkozással) kapcsolatosak.

Share

Commentek

Previous

Az a bizonyos másnap

Next

OFF Topik – Gazdaság és politika

2171 Comments

  1. Great

    bakostamas

    De a női testépítők még durvábbak, mert ők is a tesztoszteront tolják.

    Többféle versenykategória van, nem mindegyik ilyen. Ismertem egy csajt, modell kategóriában versenyzett, jól nézett ki előtte és alatta is, kiköltözött németbe, pár évig nem láttam, aztán felbukkant és úgy nézett ki, mint egy transzvesztita, majdnem ráüvöltöttem, hogy miért tette ezt magával, de neméndolgom más élete.
    Van, akinek semmi nem jön össze az életben és csak abban találja meg önnön különlegességét, hogy izmos és ez a nagy könyv szerint nem vezet jóra.

  2. livi88

    Komolyan kérdeztem. Láttam kijövet a zuhanyzóból, a versenyen ezek a hatalmas darab pasik teljesen lapos csepp alsóban, volt ilyen pasim is. A szerektől megy össze?

  3. livi88

    A testépítőknek miért kicsi a péniszük?

    • prolizoli

      Ugyan azért amiért a színészeknek és a mérnököknek is kicsi.

    • bakostamas

      Nem a péniszük kicsi, a heréjük akkora ,mint egy kis borsó, mert tolják magukba a tesztoszteront és a herék ezért leállítják a termelést. Ha szerencséjük van újraindul, ha nincs akkor ráb@sztak :)

      De a női testépítők még durvábbak, mert ők is a tesztoszteront tolják. Pár év múlva meg elkezdhetnek borotválkozni :)

    • prolizoli

      ..mert tolják magukba a tesztoszteront és a herék ezért leállítják a termelést. Ha szerencséjük van újraindul, ha nincs akkor ráb@sztak..

      Ezért az eszesebbjei szednek olyan szereket a dopping mellé amelyek nem engedik leállítani a saját tesztoszteron termelésüket. Persze ez így is nagy hazardírozás a szervezet hormonháztartásával. Mindegy mer az élsport legyen az bármilyen sportág nagyon nem az egészségről szól. Az országúti kerékpárosok egy része impotensé válik idővel, a focisták közül sokan 45-50 éves korukra fájdalomcsillapítókkal tudnak csak rendesen járni ha nem pottyanak össze holtan a pálya közepén 20 évesen ugye. Sok reményteljes teniszező azért hagyja abba már karriere elején a teniszt mert totál szétb.ssza a könyökízületeit. Az úszók közül sokan állandó légúti megbetegedésekkel küszködnek, az ökölvívók jó része parkinsonos lesz és folytathatnám a sort a végtelenségig.

      Szóval ha az ember sokáig egészséges akar maradni akkor ne az élsportot válassza. Sportoljon rendszeresen de ésszel, doppingszerek nélkül és ne hajtsa túl a szervezetét.

    • bakostamas

      Teljesen igaz, az élsport nem egészséges, 10 éve fejeztem be az atlétikát és annyi sérülésem volt, mint egy veterán katonának, izomszakadás, csonthártyagyulladás, szalaghúzódás, gerinc idegbecsípődés… De imádtam! :) Amikor nem fájt semmim és tele voltam tesztoszteronnal (és nem a patikustól, hanem sajátból) :)

    • Nem lehet, hogy az arányok tévesztenek meg? Arra nem lehet gyúrni, és ezért elmarad a többitől, hiszen nem fog nőni. Bár állítólag van olyan koksz, amitől az is nő.

  4. Great

    Feketéről hallottam, hogy fénykorában 15-20 ezreket zabált meg naponta, az meg nem most volt. Régi haverral jóban voltak egy időben, mesélte, megálltak egy grillcsirkésnél, Fekete elkezdte betermelni a készletet, helyben 16 egész csirke, mellé 4 flakkon tejszínhab, mellé 15 szelet kenyér, mert nem volt több, mellé 7 sör, mert nem volt több, majd panaszkodott, hogy éhes.

    Én egy egész grillcsirkétől kifeküdnék egy napra, a többiről nem is beszélve. Amikor ez e mennyiség emésztődik, nem alszanak be?

  5. Great

    Prolizoli:

    Napokban lesz jobban időm, akkor kifejtem, ahogyan én csináltam és láttam.

    Egyszer kiszámolta valaki, hogy Bpten kb. 80 kgs férfi bodybuilder minimum mennyiből tud kijönni, ha ragaszkodik ahhoz, hogy értékelhető étkezést csináljon. Az összeg napi 1500-2000 Ft. Ügyesen kell vásárolnia, kell otthon nagy fagyasztó stb. Nem versenyző, csak komolyan sportoló csóka. Ez csak az, amit megeszik, semmi más nincs benne.

    Feketéről hallottam, hogy fénykorában 15-20 ezreket zabált meg naponta, az meg nem most volt. Régi haverral jóban voltak egy időben, mesélte, megálltak egy grillcsirkésnél, Fekete elkezdte betermelni a készletet, helyben 16 egész csirke, mellé 4 flakkon tejszínhab, mellé 15 szelet kenyér, mert nem volt több, mellé 7 sör, mert nem volt több, majd panaszkodott, hogy éhes.

     

  6. prolizoli

    Great írta:

    150-200 az étkezés minimum/hó, de inkább 300-500-600, súlytól egyebektől függően, kieg havi 20 minimum, de inkább 40-60, vagy több, egyéb szerek edzésnaponként 3-5-10, vagy több. És ez csak a saját fejlődése, ebben nincs benne semminek a fenntartása, számlák, utazások, esetleg család, párkapcsolat stb.

    Soha nem értettem, hogy miért kerül olyan sokba 200-300-500-600 ezerbe a havi kaja egy testépítőnek. Kaviárt eszik lazaccal egész hónapban vagy mi? Ha beleszámítja a koksz árát akkor persze kijön, sőt de maga a kaja?

    Azt a kaját amit akkor ettem amikor az erőemelést csináltam ma havi 150 euróból ki tudom hozni (cca 45 ezer forint). Akkor persze még kevesebb volt. Oké én csak B-kategóriás versenyző voltam 75 kilós testsúllyal de voltak a klubban 110-130 kilós országos bajnok versenyzők akik nem egyszer nemzetközi versenyekről is éremmel jöttek haza és nekik sem került többe a kaja mai árban 3-400 eurónál. A legtöbbjük odafigyelt arra hogy mit eszik ugyanúgy mint a testépítők mivel tartani kellett a súlyukat a súlycsoportok miatt.

    A 300-500-600 ezret csak úgy tudom elképzelni ha mindent étteremben készíttet amikor is sokkal többet fizet a szolgáltatásért mint magáért a kajáért.

    • Great

      Tetszett, bemutatta az óriási áldozatot egy teljesen jelentéktelen célért + hogy átlagemberek, csak elkötelezettek egy irányban.

    • prolizoli

      Tetszett, bemutatta az óriási áldozatot egy teljesen jelentéktelen célért

      Úgy érted, hogy a befektetett munka nagysága nem aránylik a várható jutalom nagyságához? Másként kifejezve, sem pénzben sem elismerésben nem kifizetődő?

      + hogy átlagemberek, csak elkötelezettek egy irányban.

      Ha így nézzük akkor mindenki aki valamilyen számára fontos célért küzd átlagember, csak elkötelezett egy adott  irányban.

    • Great

      Átlagos gondjaik voltak, pénz, bevásárlás, párkapcsolat, apja ápolása stb.

      Ha összehasonlítod egy Tesla életművével a bajnoki címeket, akkor azoknak semmi jelentőségük nincs.

      A rántotta 60 tojásból + rizs + palacsinta + hús komolyan hangzott. Volt olyan korszakom, amikor 15 tojásból csináltam a napi reggelimet + sonka + paprika + paradicsom.

    • prolizoli

      Ha összehasonlítod egy Tesla életművével a bajnoki címeket, akkor azoknak semmi jelentőségük nincs.

      Tesla életművével összehasonlítva akkor kevés életműnek van jelentősége ebből a nézőpontból. Nem mindenkit érdekel a fizika és az ahhoz kapcsolódó találmányok, valamint tehetsége sincs mindenkinek hozzá. Van aki fizikus és feltaláló szeretne lenni van aki sportoló van aki más. Minden sikerért ugyanúgy meg kell dolgozni, célokat kitűzni és megtervezni a hozzá vezető utat.

      Átlagos gondjaik voltak, pénz, bevásárlás, párkapcsolat, apja ápolása stb.

      Ilyen gondjai Teslának is voltak ez alól a zsenik sem kivételek, sőt sokszor annyira csak az általuk választott irányra koncentrálnak, hogy észre sem veszik ahogy összedől az életük többi része. Persze ez sok sportolóra is jellemző de a pénz, párkapcsolatok és más hétköznapi gondokkal mindenki szembesül élete során akár zseni akár nem.

    • Great

      Kifejtem.

      A sportsikerek annak fontos, aki eléri, esetleg annak, aki neki drukkol, esetleg más sportolók számára lehet példaértékű, de senki életét nem teszi többé. Érzelmileg fontos. A sport szakértelemmel, határokon belül egészséges, javítja a fizikai képességeket, szakértelem nélkül egészségtelen vagy értelmetlen, határokon túl halálos. Mindkét verzióban magánügy, nem teszi többé a világot.

      Tesla példa volt egy típusra, nem ismertem, nem láttam, a hatásával ellenben gyakran találkozom.

      Ismertem országos, európai és világszíntű testépítőket és fitness versenyzőket, láttam, hogyan élnek, és láttam, hogyan él egy profi bunyós, aki sokat ér a klubjának, menedzsmentjének. Láttam átlagszinten mekkora erőfeszítés az edzés mellett annak feltételeit előteremteni, a személyi edzősködés, meg a rohangálás a termékekért, mert kell az ügyfélnek. 150-200 az étkezés minimum/hó, de inkább 300-500-600, súlytól egyebektől függően, kieg havi 20 minimum, de inkább 40-60, vagy több, egyéb szerek edzésnaponként 3-5-10, vagy több. És ez csak a saját fejlődése, ebben nincs benne semminek a fenntartása, számlák, utazások, esetleg család, párkapcsolat stb.

      Ismertem profi bunyóst, 7 ember dolgozott mellette, akiknek az volt a dolga, hogy mindent levegyenek a válláról, neki csak az edzés és a verseny maradjon. Intéztek neki és helyette mindent, percre pontosan elkészítették a turmixát, megcsinálták a grammra pontosan kimért adott napszakra előírt kajáját, és letették elé az asztalra, felkutatták a megfelelő vágóhidat, szerződtek a céggel a minőségi húsra, kocsival mentek ki a városhatárba a minőségi rostanyagért stb.

      Nagy könnyebbség a stáb az ember mellett, ami mindent a segge alá tesz, percre pontosan. Engem soha nem zavart a nagy munka, mindig a kis piszlicsáré sz@rok őröltek fel.

    • bakostamas

      Egy egyszerű ember, aki sok akarattal rendelkezik itt tud érvényesülni, sokszor kisebbségi komplexus vagy gyerekkori elagyabugyálás is közrejátszik. Vagy csak szereti , ha megnézik az utcán. Csipcsup célok, de a kemény munkát el kell ismerni, le a kalappal azok előtt, aki évtizedek óta minden nap ott szenved a súlyok alatt.

  7. bakostamas

    Great,

    Nekem a DJI Phantom 2 van , egy Gopro Hero3+ szal videózok. Meg egy 2D gimball amin tartja a gopro-t, hogy stabilan álljon mindig. Én 190ért vettem ismerőstől, a gopro már megvolt előbb. Ez egy nagyon jó model , gps-es stabilizátorral, csak akkor nyomod, ha mozgatni akarod, ha nem akkor ott áll ahol van, szélben is!

    • Great

      Köszönöm, kipróbálom. Hőség mennyiben befolyásolja, erről tudsz valamit? +40-50 fokok. Milyen magasságig tudod biztonsággal irányítani?

    • bakostamas

      A hőség szerintem nem gond, bár nem voltam 30 fölött vele. Bármilyen magasságig, amíg kitart az akksi (15-17 perc) , kb 17másodpercenként emelkedik 100métert, számold ki. Meg a visszautat is számold. FPV nélkül viszont nehéz, 150m után már alig látod merre van. De ha gebasz van kikapcsolod a távirányítót és safe módban hazatalál a kiindulási helyre. Csak nagy szélben nem viszem ki, ott nagyon erőlködik , hogy ellenálljon.

    • Great

      aelod majd válaszol egy videóval, ez neki kihívás.

      Engem a dron érdekelne, amivel a felvételeket csináltad. Vennék egyet, érdekel, de nem értek hozzá, mit javasolsz, melyik típust és mire kell figyelni vásárlásnál?

      Mennyi gyakorlás kell ahhoz, hogy ösztönből menjen, ne kelljen másra figyelni, csak a képre? Egyelőre csak videóznám a sivatagot, erre kellene.

  8. Great

    Ma láttam egy nőt 50es karral. Sokkoló volt.

    • prolizoli

      Kövér volt a nő vagy izmos? Lemérted a karját?

    • Great

      Volt ott izom is rendesen. Jó a szemmértékem. Nem kis súlyokat mozgatott meg. A set végén ment a táskájáért, elővette az iphonját, amin két nyuszifül volt és csacogott valakivel. Majdnem megtérdeltem magam.

      Néha leesik a férfihormonszintje vagy elfogy az injekciója vagy női hormont is küld rá?

    • prolizoli

      Duncan írta:

      Ez te vagy?

      Nem, dehogy. Ez a világ egyik legjobb szkanderese 75-80 kilóban, Jozsef Lovei, magyar származású de francia színekben versenyez.

    • Van pénz a szkanderben, mint versenysportban, vagy inkább csak hobbi?

    • prolizoli

      A legmagasabb szinteken van benne némi pénz (van pár pénzdíjas verseny) de csak ebből megélni szerintem hosszútávon nem igazán lehet.
      Nagyjából úgy mehetnek a dolgok mint az erőemelésben. Amíg aktív egy versenyző és nemzetközi szinten hozza a jó eredményeket addig a szövetség támogatja (fizeti az utazásokat, táplálékkiegészítőket stb.) és a világszínvonalú versenyzőknek szponzoraik is akadnak.
      Például minden idők legjobbja az amerikai John Brzenk repülőgép mechanikusként dolgozik pedig profi szkanderes, úgyhogy olyan brutál nagy pénzeket nem kereshet.

      Itt Szlovákiában Ján Germánus (aki benne van a karatés videóban, a 90-es és 2000-es években súlycsoportjában a világ legjobbja) volt olyan szkanderes aki tudomásom szerint akkor nem dolgozott civil munkát csak a szponzoringból élt.

    • Great

      A szkanderben úgy van pénz, ha valaki éjszakánként turnézik a szórakozóhelyeken és fogad. 10 éve szenátorban kihívott valaki, amin nyertem 50et. Még 1x nyertem, aztán 3x vesztettem zsinórban és abbahagytam. Szerintem, aki jó ebben, havi 1-2 milát összehozhat magyarországon. Sok vagy kevés? Ha kijár Svájcba, de itt él, akkor biztos többet is.

    • prolizoli

      Great írta:

      A szkanderben úgy van pénz, ha valaki éjszakánként turnézik a szórakozóhelyeken és fogad. 10 éve szenátorban kihívott valaki, amin nyertem 50et. Még 1x nyertem, aztán 3x vesztettem zsinórban és abbahagytam. Szerintem, aki jó ebben, havi 1-2 milát összehozhat magyarországon. Sok vagy kevés? Ha kijár Svájcba, de itt él, akkor biztos többet is.

      Hát nem tudom, hogy össze-e lehet hozni ennyi pénzt havi rendszerességgel szórakozóhelyeken, szkanderezéssel. 1-2 milla az nem kevés pénz. Ha lenne ilyen stabil fogadási lehetőség akkor az összes top szkanderes versenyző vagy legalábbis jó részük biztos részt venne rajta. Akkor meg gyorsan vége lenne az ilyen fogadásoknak mert lenyomnának mindenkit és senki sem akarna kiállni velük.

    • Great

      Nem merültem bele, csak belekóstoltam, az alapján szerintem lehet. De lehet, neked lesz igazad. Ha a profik ellepnék a szórakozóhelyeket, ugyanaz lenne, mint amikor a profi kártyások lepték el.

  9. Great

    Körkérdésre válaszolva.

    A főétkezések általában a feleségem által készített ételek, a kisebbeket magam csinálom, néha hozatok valamit. A feleségem sportolói szempontok alapján csinál mindent, neki is tetszettm, amit ezzel el lehet érni.

    Volt két év az életemben, amikor vendéglőben ettem, naponta 5-6szor mentem be, többnyire ugyanoda. Megszaladt, ezt tudtam kitalálni, magánzó voltam még. Azt is meg lehet unni.

    Nem kell ügyet csinálni ebből, van néhány alapelv, a többi nem olyan fontos. Kivéve, ha valaki profi sportoló vagy beteg.

  10. prolizoli

    Duncan Shelley
    február 16, 2015 @ 21:54
    Ha otthon vagyok akkor azt eszem amit az asszony főz. Ő általában olyan kajákat csinál amelyeket akkor is lehet enni ha valaki jobban oda akar figyelni a tápanyagbevitelre. Általában csirke, sovány sertés vagy marhahús rizzsel, burgonyával vagy tésztával a menü + valamilyen zöldségsaláta vagy szósz. Nem vagyok válogatós csak hús legyen benne 😀  Néha csinál ilyen hagyományos ételeket is mint rakott krumpli, töltött káposzta, lecsó stb. de ezeket ritkán csak az ízek kedvéért.
    Étterembe manapság csak akkor járok ha elmegyünk valahova hétvégén de ekkor sem mindig. Az előző munkahelyemen étterembe jártam de a mostani melóban van konyha ahol nagyon jól főznek. Általában 4-5 de van hogy 6 féle menüből lehet választani, húsos kaják, vega, édes, könnyebb, nehezebb nincs gond + levesek aki szereti.
    Reggelizni a legtöbbször otthon szoktam, magam készítem mivel nem kell hozzá szakácstudomány. Főt vagy sült tojás, zab vagy kukoricapehely és eidami sajt kombinációit használom. Általában három normál kaját eszem egy nap (reggeli, ebéd, vacsora) + 2 fehérjekoktél (reggeli-ebéd és ebéd-vacsora közt). Két adag száraz fehérjeport nem gond magammal vinni a munkahelyre. Ott csak felöntöm vízzel és kész.

  11. KÖRKÉRDÉS A KOLLÉGÁKHOZ

    Arra vagyok kíváncsi, hogy általában hogyan oldjátok meg az étkezést? Magatoknak készítitek el az ételt, étteremben étkeztek, vagy más módon? Indokoljátok is meg, hogy miért úgy teszitek, ahogyan.

    Én majdnem mindent étteremben veszek, és hazaviszem. Azért teszem azt, mert ezzel időt sporolok meg, és mert nem vagyok szakács.

  12. prolizoli

    aelod írta:

     

    Az élet nagy kérdései..:)

     

    https://www.youtube.com/watch?v=anEPMfWJeFM

     

    A kommentek karcolnak

    A legtöbb általa említett dologban egyetértek Pianával a rendes, jól összeválogatott kaja adja meg az igazi alapot, mindig! Hogy a Mr. Olympiára készülő versenyzők a rendes kaja mellett fogyasztanak-e tápkiegészítőket azt nem tudom mert nem ismerek személyesen ilyen magas szinten lévő versenyzőket de gondolom (Rich állítása ellenére), hogy sokan közülük igen. Azért gondolom ezt mert edzettem egy klubban anno elég magas szinten lévő erőemelőkkel és pár testépítővel is (országos bajnokok, európa és világ bajnokságokon résztvevők) akik fogyasztották ezeket a táplálékkiegészítőket, főleg fehérjeporokat meg vitaminkészítményeket. A fő ok szinte mindnél az volt, hogy ne kelljen annyit enni. Ugyanis az ilyen 100-130 kiló közötti sportolók naponta bevittek 3-400 gram fehérjét és ha ezt mind húsból akarják bevinni akkor abból meg kell enni minimum 1 kilót/nap. Ez nagyon megterheli az emésztőrendszert és egy idő után megundorodnak a kajától. Nem egy mondta, hogy már rá sem bír nézni a csibemellre meg a túróra ezért inkább visszavesz a fogyasztásukból és iszik több fehérjturmixot. Váltogathatja az ízeket és gyorsabban, könnyebben megemészti a szervezete.

    Persze nekünk, normál embereknek az edzés mellett elég ha csak a fenti fehérjeadagok felét fogyasztjuk el. Egyrészt azért mert szteroidok nélkül a szervezetünk úgysem tudna többet felhasználni, másrészt meg azért, hogy kíméljük a májunkat és vesénket. Ezt mennyiséget pedig bőven fedezi a rendes kaja is. Viszont van az a helyzet amikor táplálékkiegészítőket érdemes vagy előnyös fogyasztani idő, pénz és energia megtakarítása miatt. Akinek olyan munkahelye van ahol akkor eszik amikor csak akar annak nincs szüksége fehérjeporokra elég ha csak vitaminokat szed. Napi 5-6 rendes kajával amit otthon előre elkészít (vagy egy jó étteremben megrendel) szépen megoldhatja. Viszont ilyen melója meg annyi pénze csak kevés embernek van. Mondhat Piana bármit de a legtöbb ember aki meló mellett edz nem tud minden 2-3 órában 15-20 percet evésre szánni a munkahelyén vagy étteremben. Viszont egy proteinturmix elkészítése és elfogyasztása kb. 2 percet vesz igénybe a shaker elmosásával együtt. Egy sékert, pár deci vizet meg 2-3 adag fehérjeport nem probléma magaddal vinni terepre sem. Kisebb táskában is elfér és nem romlik meg. Ráadásul nem is kerül többe mint a hús vagy a túró. Mer tényleg nem kell megvenni a legdrágább, csili-vili dobozban árult hiper-szuper nevű terméket, ha lényegében ugyanazt tartalmazza mint a kevésbé reklámozott fehérjepor. Persze nem Átba..lak Sanyitól kell megvenni az internetes apróhirdetésből aki jobb esetben csak tejport tesz a dobozba hanem olyan gyártótól ami már pár éve a piacon van és kipróbált termékei vannak.

     

    • aelod

      Így van. Sokan és itt rengeteget értek kérdeznek meg azzal kapcsolatban, hogy mit kell szedni erre-vagy arra, mitől leszek én is akkora mint te (egyáltalán nem vagyok nagy), vagy xy. Nem értik meg a lényegét a dolognak. Hiába veszed meg a legdrágább whey proteint ha egész nap ettél két zsömlét párizsival, ebédre egy tökfőzeléket fasírttal… Mindezekből azt vonják le, hogy nem jó a cucc és jöhet a szuri, növi, minden.

      A terembe ahova járok van pár ilyen injekció huszár. Rendes kelések vannak a csávón és foltokban kopaszodik de veszettül edzi a karját és a felső testét s mindeközben a lába Bambiéval vetekszik.

  13. Great

    A recepción két csóka arról beszélgetett, hogy Hannibal letudná-e győzni a T-1000-est. Mi a f@szt tudna csinálni vele? LOL

  14. aelod

    Duncan Shelley január 12, 2015 @ 14:44
    Talán láttátok már ezt a videót:https://www.youtube.com/watch?v=coyX0r57bJY
    Genetika a testépítésben a címe. Mit gondoltok?

    Ez így van. Ezért nem lett soha bajnok Greg Kovac, M. Rühl. És Kai Green sem az Ajándék ellen.

  15. prolizoli

    Duncan Shelley
    január 12, 2015 @ 14:44
    Talán láttátok már ezt a videót: https://www.youtube.com/watch?v=coyX0r57bJY

    Genetika a testépítésben a címe. Mit gondoltok?

    Eddig még nem láttam. Hogy mit gondolok? Lényegében egyetértek vele.

  16. Talán láttátok már ezt a videót: https://www.youtube.com/watch?v=coyX0r57bJY

    Genetika a testépítésben a címe. Mit gondoltok?

  17. aelod

    Lezajlott a felhúzó verseny (a régi oldalon beszámoltam már róla csak elveszett..). Nagy élmény volt számomra és nem csak azért mert a 72 kilós súlyomhoz mérten beállítottam egyéni csúcsomat 160kg-al (A versenyen a 85kg alatti csoportot egy 210kilós húzás, a +85-öt pedig egy 230-as nyerte.), hanem azért is mert a teremben vendégként láthattam a legendás Nick Árpádot. Sokat mesélt a sport eredményeiről és beállította 210kg-al a master világcsúcsot felhúzásban. Nagy élmény volt látni az “öreget”.

    Köszönöm prolizolinak a jótanácsokat. Sokat segített és tényleg fájt az ujjam tőle :-)

     

  18. prolizoli

    Kezdek belejönni az idézőjelekbe. Még úgy tíz próbálkozás és jó lesz.

    Na asszem mán rájöttem a furfangjára. 😀

  19. prolizoli

    Kezdek belejönni az idézőjelekbe. Még úgy tíz próbálkozás és jó lesz. 😀

  20. prolizoli

    Kicsit túlemelte magát?

    http://www.gymprofessor.com/files/1413/9474/2147/2014-03-08_21.19.32.jpg

    Igen, így is lehet mondani. A képen egyébként Scot Mendelson látható aki az abszolút fekvenyomó világcsúcsokat tartotta nyomóruhában és ruha nélkül is. A kép egy tavalyi versenyen készült amikor egy rekord kísérletnél (325 kg) leszakadt a mellizma.

    https://www.youtube.com/watch?v=2TDtp4ubWYk#t=169

    A mellizomomleszakadás konkrétan 2:46-nál látható.

     

  21. Petra

    Duncan Shelley írta:

    Kihívás.

    Még nem vágtam bele, de azért leírom. Az ember keres egy magasítót, és csinál 20 egylábas vádligyakorlatot, súly nélkül, majd lábat vált, és a másikkal is csinál 20-at. Ezután pihenés nélkül visszatér az elsőre, és csinál 19-et, majd lábat vált, és csinál a másikkal is 19-et. Ekkor pihenés nélkül visszatér az elsőre, és csinál vele 18-at, majd lábat vált, és a másikkal is nyom 18-at. Aztán pihenés nélkül… így tovább. Szabályos vádligyakorlatról van szó, fent kitartással.

    Aki eljut 10-ig, az állítólag már rohadt kemény ember. Meg lehet csinálni 1-ig?

    Meg lehet csinálni, legalábbis nekem sikerült. Igaz, az én 50 kilómmal nem akkora teljesítmény, mint egy nagyobb darab embernek.

    Ezért igyekeztem nagyon szabályosan csinálni és elég lassan (2-3 mp fel-1 megtart-2-3 le-1 megtart). Már a 15-15 körül éreztem, hogy ez még sok lesz. Valahol a 8-8-nál felsejlett, hogy talán nem jó ötlet lemenni 1-ig, de aztán csak összejött.

  22. aelod

    Great írta:

    Csóka úgy néz ki, mint akin 1 g felesleg nincs, megy a római székre, végignyomja a gyakorlatot, amikor felkel, úgy néz ki mint aki hízott 15 kgt pár perc alatt. Ilyet se láttam még eddig.

    A római pad vérbőséget okoz 😀

  23. Great

    Csóka úgy néz ki, mint akin 1 g felesleg nincs, megy a római székre, végignyomja a gyakorlatot, amikor felkel, úgy néz ki mint aki hízott 15 kgt pár perc alatt. Ilyet se láttam még eddig.

Minden vélemény számít!

Powered by WordPress & Theme by Anders Norén